Presentie melding patiënt

Wij verzoeken u vriendelijk zich altijd bij binnenkomst te melden voor uw afspraak. Bij voorkeur kunt u dit doen door de streepjescode op uw afspraakkaartje onder de scanner bij de balie te houden. Uw afspraak wordt dan automatisch bevestigd bij uw tandarts. U kunt dan in de wachtkamer plaatsnemen.

Indien u nog geen barcode op uw kaartje heeft staan, dan graag even aanmelden bij de receptie, of via de touchscreen computer bij de receptie.

Behandeling is uitsluitend op afspraak. Indien u uw afspraak niet na kunt komen, dient u deze tijdig, doch zeker 24 uur van tevoren af te zeggen, anders kunnen wij de gereserveerde tijd in rekening brengen. Wij verzoeken u vriendelijk uw verzekeringspasje met iedere afspraak mee te nemen.

Afspraken worden in principe bij de centrale receptie gemaakt. Ook kunt u via de website controle-afspraken, of pijnklacht-afspraken maken indien wij een e-mailadres van u hebben geregistreerd. Voor vragen hieromtrent kunt u bij ons terecht.

Tevens verzoeken wij u uw mobiele telefoonnummer bekend te maken. Wij streven ernaar 24 uur vóór uw afspraak een oproep-sms te verzenden. De afspraak kan daarna echter niet meer worden geannuleerd.

Veranderingen in uw persoonlijke gegevens graag altijd aan ons doorgeven !!  Dit kan via onze receptie, maar bij voorkeur via onze website. Zie hiervoor ons wijzigingsformulier. Klik hier om naar het formulier te gaan.

Indien u een pijnklacht heeft, in geval van spoed, kunt u een pijnklacht-afspraak via de website maken, of contact met onze medewerkers van de receptie opnemen. Wij streven ernaar u dan dezelfde dag nog in te plannen voor een consult. Dan kan beoordeeld worden of er een vervolgafspraak moet worden gemaakt, of dat de klacht direct kan worden verholpen. Buiten praktijkuren kunt u contact met de Regio Control
(0226 360 229) opnemen, zie onder bereikbaarheid.

Wij verzoeken u ons steeds te informeren omtrent uw medische situatie, zoals zwangerschap, medicijngebruik, hart- en vaatziektes, infecties etc., dit is zowel in uw belang als het onze.

Patiënten informatie wordt niet aan derden verstrekt zonder overleg met de tandarts en in medeweten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen de praktijk, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts die de informatie nodig heeft voor het medisch onderzoek bij verwijzing.

Onze nota’s worden verzorgd door Infomedics.

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk van Infomedics op 0900 – 404 94 04 (€ 0,35 per gesprek). Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling.

U heeft 2 weken de tijd om een behandelnota te betalen. Hierna wordt nog 1 betalingsherinnering gestuurd. Indien de nota niet binnen deze termijn is voldaan, dan wordt de nota uit handen gegeven aan een incassobureau met bijkomende kosten voor uw rekening. 

Wij hanteren de betalingsvoorwaarden volgens de KNMT richtlijnen.